Thai thai thai

Nytt kapitel pa resan. Tror vi kan kalla det sydostasien :)
Nu har vi varit i Thailand i snart tva veckor. Underbart land! Och alla svensakars semsterparadis nr 1. Men jag forstar det. Det AR namligen lika underbart som alla sager.
Turkosblatt vatten, batturer, massage, stralande sol och vita strander. Det ar val sa man kan beskriva vara dagar just nu..

Men efter tva veckor pa samma plats (Krabi, Ao nang) ska det bli skont o slanga pa ryggsacken igen o ge sig av mot nya mal. Pa onsdag ar det dags for Koh Lanta och sen en helt fantastisk sak: Fullmoon-party med Sandra o Sebbe pa Koh Pangan. YEY! :D
Kanns gott o veta att vi har nastan tva manader pa oss att chilla runt har i denna delen av varlden. Thailand-Laos-Vietnam-Kambodja-Thailand-Sverige.
Men sen horreni, ska jag raka vagen o pussa o krama pa alla jag saknar darhemma. For det ar, precis som vi forutspatt, ingen dans pa roser varje dag man bor i en ryggsack. Ibland langtar jag ihjal mig. Och da kan det inte hjalpas hur manga vackra oar, strander o fiskar man ser. Det tappar liksom betydelse.
Och nej, jag tror bannemig aldrig man blir riktigt hardad.

Dags att kila. Ett litet livstecken iaf. Vi hors snart igen!
See yaa!
Piffopaff AB ©


Kommentarer
Postat av: kakan

hallå där johanna! Låter som du har de fantastiskt, förutom hemlängtan. Ja hoppas verkligen du hinner hit till Kläppen och pussas lite också. Tänker på dig mer än du tror puss på dig..

2010-01-23 @ 10:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0