Koh Samui o osregn.

Har hander det grejer. Nu ar vi pa Koh Samui dar vi har gjort ett litet snabbstopp. Harlig o och livsfarlig trafik. Slappat pa stranden o kort moppe (thailandarna ar gaalna nar det kommer till trafik, kor kors o tvar o hit o dit pa samma gang). Oturligt nog hamnade vi i varldens osregn nar vi var ute o gled. Man vad gor det nar solen vantar bakom molnen? Ingenting..

Imorn ger vi oss av igen o stannar pa Koh Phagnan for o mota upp lite valkanda nunor. Det kanns riktigt gott i magen. Och till helgen vantar full moon party..
Tiden rullar pa fortare an kvickt o den dar hemlangtan som forfoljde mig for nan vecka sen har smugit ivag igen. Foralltid hopas jag. For nu hinner vi val inte blinka innan det ar mars formodar jag.

Och att vi ater varldens godate middag for 8 kronor forsamrar ju inte saken.
See you!
Piffopaff AB ©

Forresten, jag maste aterigen hylla skype lite. Manniskan bakom denna geniala uppfinning ar vard vartenda riskorn i hela thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0