The great berriar reef

Back fran the great berriar (stavning?) reef. Och det var lika awsome som man vagat hoppas pa!
Alltsa
revet var sa nara att man kunde rora det! O av misstag rakade jag saklart skrapa benet.
INTE BRA!
Adam forklarade att nar man ror vid korallerna dodar man en del av revet.
Riktigt trakigt att ha det pa sitt samvete faktiskt..
Men till de lite roligare sakerna, sa kan jag stoltsera med att ha sett riktiga clownfiskar (ja, Nemos) pa riktigt!! Satte nastan snorklen i halsen nar jag sag dom sma sma oranga fiskarna simma runt i anemoen (stavningen igen?)
 Och inte nog med det sa simmade en haj efter mig. Vi har den pa foto till och med! Adams kamera som funkar under vatten har varit, minst sagt, guld var dessa dagar.
Men sa fort man satter sig vid en data blir det sa jobbigt att ladda over bilder. Jag vet inte varfor?
Lovar lovar att gora det en annan dag.
Jag tror utan att overdriva att vi haft vara basta dagar nu sen vi kom till autsralien (kanske inte sa hart motstand av den andra dagarna, men anda).

Har borjat kolla lite alternativa fardmedel soderut. Slutar nog med buss anda, redan pa mandag ar det tankt. Dags for oss att borja jobba lite nu tror jag!
 
Nej slut pa inspiration. Men vi hors snart igen!
PiffopaffAB ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0