Regnskog o barriarrev!

Har kommer en snabb uppdatering: I helgen harjade vi runt i regnskogen, som markligt nog var ganska torr. Vi blev nog lite besvikna bada tva, men hade anda tva toppendagar!
Typiskt att det inte hade regnat pa atta veckor bara..
Och inte nog med det, Adam har redan hunnit se tva kangurar som jag SJALVKLART missat! Hur ar detta mojligt?

Imorgon beger vi oss ut pa barriarrevet for o snorkla runt bland firrarna i fyra dagar. Jag ser verkligen framemot det!
Nu letar Adam eftet en bil pa internet, han ar helt inne pa det sparet. Medan jag tycker det hade varit lite tryggare med buss, typ greyhound? Vi far val se vem som vinner fighten :)
Innerst inne vill nog jag med aka bil, vilken frihet. Fast hur ska det ga med vanstertrafiken? Jag har problem med att bara ga.. Naja, det fixar sig sakert!

Och idag har vi forresten besokt den finaste stranden jag nagonsin har sett (annu)!
Piffopaff AB ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0