Whitsunday islands - underbart!

Da var vi tillbaka pa torra land igen. Ja, for pa havet var det definitivt inte torrt nagonstans. De regnade pa oss nastan hela forsta dagen. usch!!
Jag trodde arligt talat inte det kunde vara annat an solsken i detta fantastiska land! Men tji fick vi o de var alltsa ganska kyligt. Men passande nog ordnade vadret upp sig lagom till nasta dag da vi bl a skulle besoka whitsanday island. Vilken fantastisk o! Helt galet vackert. Stranden hette Whitheaven beach o det var ett minst sagt passande namn. Vackrare plats far man leta lange efter..
Sen dumpade crewet oss pa en mysig strand precis i solnedgangen. Underbar dag med andra ord. Och ja, solen sken!
Och idag pavagen tillbaka till Airlie Beach fullandades seglingsturen - vi fick se delfiner. YEY :D
Jag holl (saklart) pa att missa dom forst o sag framfor mig kangrusarna jag ocksa missat o allt spannade adam skulle kunna beratta for alla sen men som jag inte sett. Men da dok dom upp igen jag blev blev nojd o glad!

Vi har dock inte duschat med nagon reda pa ungefar... tre dagar! Och idag har vi inget hostel for vi aker med nattbuss till Bundaberg ikvall. Just den biten ar nagot man bara far acceptera nar man backpackar, men nog for att man kanner sig lite halvofrasch mellan varven (tack igen gud for torrshampot).
Och nej, med tanke pa att vi sitter pa en nattbuss blir det inte sa manga roliga halloweenoutfits for oss iar, men det far v helt enkelt ta igen en annangang, nagon annastans.

Nattens mal ar Bundaberg o ett jobb! Sa snalla ni, hall tummarna. Annars lar vi ses lagom till jul eller sa :) Det skulle iofs vara mysigt, men inte riktgt vad vi planerat anda.

Vi tanker mycket pa er darhemma. Ofta!
See yaa!
PiffopaffAB ©


Kommentarer
Postat av: Elin

aah det later som om ni har det underbart! Det har vi med! Just nu ar vi i Surfers Paradise, det far ni inte missa! Hoppas att vi ses pavagen nagonstan! Ha det toppen!! Elin

2009-10-31 @ 10:10:12
URL: http://elinochpontus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0