Airlie Beach, har kommer vi.

Ny destination idag: Airlie Beach. Ganska skont att lamna halan bakom oss. Fast att det var doharligt att ligga pa stranden hela veckan, blir man arligt talat lite forslappad.
Men manjana manjana-livet fortsatter har, det kan jag lova er.
Ingen stress. No worries!

Vi har bokat in oss pa en battur pa havet, ut till paradisoar i Whitsunday islands. Det kanns gott anda ner i tarna. Hoppas bara vadret inte ar som idag. Far da blir det regn o det vill vi inte.

Och idag har vi gjort nagot ovanligt. Fikat!!!! Mm, kaffe o en overdeminsionerad muffins pa mc donalns. Det var minst sagt fantastiskt. Ar det nagot jag saknar hemifran sa ar det kaffe.
Och familjen. Och vannerna. och Leo. Och pappas mat. Och admas farmors mat. Och min sang. Och choklad. och lite annat.. (mest mat som ni marker haha. Jag ar alltid sugen pa nagot, medans adam blir matt av att titta pa en pasa nudlar. varfor?)

Ibland kommer vi pa oss sjalva med oss sitta o prata om sant vi absolut inte kan gora. Typ ligga hemma i soffan o kolla pa Hitta Nemofilmen o ata olwchips. Varfor? Det vill jag aldrig gora nar jag ar hemma haha.
Ibland ar man bra marklig.. Men tror att det hor till lite nar man ar pa andra sidan jorden.

Och ja. Sverige kanns PRECIS sa langt borta som det ar.
Bade bra o daligt.. Man kan vrida o vanda pa det dar hur mycket som helst. Men en sak ar sakert. Australien ar nice!

See yaa!
Piffopaff AB ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0