Snart dags o resa vidare!

Antligen! Nu har vi bokat bade greyhoundbussen o Fraser Island-camping, sa nu finns det ingen atervanda. Pa tisdag lamnar vi Bundaberg. YEY :D
Inget mer fruktplockande alltsa, bara resa resa resa!

Jag har forresten fatt ett nytt jobb denna veckan, i en tomatfabrik. Joda, man kanner sig verkligen som en maskin. Rensar tomater sa jag blir helt snurrig. Men det funkar! Och igar jobbade jag med en tjej fran Horby hela dan. Varlden ar bra liten ibland!

Idag ar det forsta advent har vi forstatt. Men sant haller de inte alls pa med har nere. Dom har missuppfattat hela julen tror jag. Den som ar sa mysig! Dom skulle bara veta hur vi gor uppe i Sverige.
Men en grej som ar valdigt trevlig ar att vi har hittat "Annas pepparkakor" i var mataffar har! Helt galet. Svenska flaggan pa o det star tillochmed kungliga hovleverantor pa paketet. Det GILLAR vi!
Sa lite adventskansla kanske det blir trots allt? Eller nej, det blir det nog inte. Men gott med pepparkakor iaf!

Annars har det inte hant sa mycket mer spannande har nere egentligen. Det blir en del ol o goon efter jobbet o sa fort nagon ska lamna  - vilket innebar nastan varje dag! I torsdags lamnade tva stycken fran team sweden, det var trakigt! Vi saknar de gotlandska tonerna vill jag lova..

Nej, dags o pinna till jobbet snart. Jobbar nightshift, sadar kul. O adam den gottegrisen ar mest lediga hela tiden nu de sista dagarna :)
See yaa!
PiffopaffAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0