Livstecken fran oss!

Jag ursaktar for en lite dalig uppdatering har under ifran. Men det ar helt enkelt pa det viset att vi kampar pa med frukten o orkar inte sa mycket mer.. Vara dagar handlar mest o gurkor o meloner arligt talat, men vi misstycker inte! Lon varje vecka o det kanns gott :)

Bladdrade lite i min lilla almenacka innan idag, vi raknar o fixar o trixar med hur vi ska fordela vara veckor har sen o da upptackte jag att det ar advent om lite mer an tva veckor. Vad hande dar? Jag ar fortfarande i lite chock..
Det kanns verkligen sa lite jul har nere, trots att det har forsokt salja julpynt sen den dagen vi kom. Ska verkligen bli kul o se hur det kanns att fira jul o nyar i 25-30 gradig varme. Ny upplevelse minst sagt!

Inte mycket mer spannande att an sa att dela med mig av denna gangen. Ett litet livstecken iaf. Det kan ju vara skont ibland. Hoppas allt ar bra med er har hemma. Tanker pa er varje morgon nar jag stiger ur sangen strax innan fem o det ar ljust o varmt. Jag ar grymt medveten om att det inte ar lika gott for er att sticka tarna utanfor tacket!
See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0