Kvar i i fruktplockarlandet!

En liten update:

1. I love Australien!

2. Jag ar ledig idag efter att jag plockat gurkor i fem dagar = SKONT! (Adam jobbar dock, hans buss gick 04.30 imorse. Tidigt?)

3. Jag har hittat ett internetcafe dar man betalar $2 for en timme + att man for koppla in sin kamera + att det finns headset o mic sa man kan skypea. Heja!

4. Igar var vi pa ett trevligt utesalle. Man gick igenom en bottleshop (systembolg men anda verkligen inte), kopte med sig en jug, kanna, med ol eller goon (slibbigt vin) for $7 o gick sen in till terassen o satte sig eller dansande. SA bra o SA billigt!

5. Pa vart hostel bor riktigt harlig manniskor!

6. Det ar sa mycket tyskar i Australien nu de ska sluta ge visum till tyskar. Haha, det ar sa roligt!!
Jag tror arligt talat Australiens andra sprak ar tyska. Dock har ingen gissat pa att vi kommer fran tyskland annu, den dagen det sker ska jag besoka en plastkirurg!

7. Nu ska jag dricka min tredje kopp kaffe pa en manad. Gott!

See yaa!
Piffopaff AB ©




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0