Gurkor i Bundaberg!

Yey, sa sant som det ar sagt. Numera kan jag titulera mig som gurkplockare. Fantastiskt! Tva dagar o jag hoppas hoppas pa fortsattning. En fransyska sa till mig att jag har fallenhet for det (ratt in pa CV:t, fallenhet for gurkplockning. Check!) sa det kanns ju lovande. Adam har ocksa knegat idag, fixat tak o grejat. Sa nog hjalpte det allt att ni holl tummarna dar hemma. Tack :)

Internettiden haller pa att rinna ut, men ska forsoka fatta mig kort! Jag sitter med tarar i ognen o kanner mig allmant sentimental. Fast pa ett bra satt! Alla fina o roliga mail fran o alla, bilder pa systersonen o jag gud vet vad. Sa egentligen skulle jag vilja skriva en massa mail nu o ladda upp bilder o halla pa, men jag hinner inte riktigt denna gangen.
Och forresten ar det ganska vanligt i det har landet att man inte far plugga in nagot i datorn, typ kameran. Taskigt!

I bussen pavag till jobbet igar fick jag forresten se mina forsta livs lenade kangrusar. Sa haftigt! Och sen fick jag se tva till idag o kanske ar det inte sa speicella i det har landet trots allt? Naja. Jag gillar dom :D

Vart hostel fortillfallet ar forresten ett gammalt fangelse. Vi sover i en cell!!!
Nastan som kallaren i Norge..

Vi hors mer snart igen. Da kan jag nastan garantera lite picture-time.
See yaa!
PiffopaffaAB © 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0