Vinter igen!

Lite dålig uppdatering, sorry. (wow, engelskt ord)
Sedan sist har det hunnit vara varm vår och kall vinter. Det sistnämnda anlände igår med dunder och brak. Eller i alla fall med storm. Så nu är det vitt vinterlandkap, och jag som ville ha vår.
Men, enligt min egenhändigt gjorda statistikundersökning av vädret, säger den mig att det kan vända snabbare än man någonsin kunnat ana. Så jag är optimistisk..

Nu går en del av min lediga tid till o styra upp en San Fransisco/Sacramento-trip om någon månad eller så. Det känns spännande och så skoj.
Och så går resten av tiden åt till o fundera på hur kul gänget kommer ha i kläppen nästa vecka. Bara för mig att slå av alla känslor helt enkelt. Det ska nog gå bra, jag får väl åka till N.Y eller något istället. Ha ha.

Bye bye.
/Piffopaff AB ©
Johanna

Ps. Kalle, hoppas inte du har för mycket att göra på jobbet så du inte hinner läsa här.





Kommentarer
Postat av: Storebror

Då jag inte fyller mina dagar med ett lika "viktigt jobb som allas vår Sara (rädda liv kallar hon det, så pretantiöst), så kan jag då och då tamig tid till att hålla ett vakande öga över dig.



Sköt (om) dig

2009-03-04 @ 10:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0