Hemma igen..

Och så var man hemma från kläppen. Vilken vecka!
Eller ja, så skulle det stått om jag varit där där resten av gänget är. Men nej, här sitter jag på andra sidan atlanten..
Och har det faktiskt toppenbra jag med! (bara jag inte tänker för mycket på den gågna veckan i kläppen)

Igår var det outleternas dag skulle man kunna säga. Jag spenderade en del, något jag har blivit duktigt bra på här borta.
Men vad gör man inte när de slänger snygga converseskor, träningskläder (jodå, springkläder stämmer bra) och snygga skjorter över en? Tackar o tar emot såklart!

Och så kommer det Sverigebesök i veckan, o så blir det NYC i helgen o så förhoppningsis LA o San Fransisco i april o så blir det varmt o kusten o sommar o goda drinkar o maxi o bebis (inte för mig nej) o strandsoccer o jorden runt o gud vet vad.
19 är en bra ålder.

Byebye.
/Piffopaff AB ©
Johanna

Emma o Linn o Sarah o Lisa Su o Carro o Sandra o Patricia o alla: Jag saknar er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0