En ny dag.

Ny dag och nytt inlägg. Jag börjar komma in i flowet, precis som någon sa till mig då han tyckte jag skulle sluta läsa nyheter på aftonbladet.se och istället philadelphias morgonblaska.. vi får väl ser hur det blir med den saken.

Idag har det varit vår i luften och det blev en tur till underbara Villey Forge Park. Ungefär som centralpark, där alla hurtiga människor springer eller powerwalkar omkring. Och ja, jag ska också bli en av dom så fort jag blivit av med min Brookleyn bridge-förkyldning..
Tänk er Charlotte i SATC-filmen, med öronmuffar och dunväst. Precis så ser det ut var man än tittar!
Nåja, idag vi nöjde oss med gott kaffe.

Ett tag funderade jag på att boka en flygbiljett hem på lördag och gå på en fest som förmodligen kommer bli superskoj, och sen pussa lite på min kille. Men det känns tyvärr ganska omöjligt.

Byebye.
/PiffoPaff AB ©
(Johanna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0