Solen skiner.

Igår var det födelsedag i huset med paket o hemmagjord jordgubbstårta. Och idag är jag nanny hela dagen. Trevligt!
Var våren tog vägen det vet jag inte, isande kallt men solen skiner och det är ju alltid något.

Nu har jag också invigt mitt internationella körkort. Jodå, de amerikaanska vägarna är ungefär som de svenska. Bara lite fler filer. Och ganska mycket större bilar överallt. Överallt. ÖVERALLT. Även den jag sitter i.
Linn, du skulle bara veta. Jag ska visa dig på skypen någon dag!!

Och Carro, du ÄR redan en del av New York med mig och Carrie. Jag lovar! Vänta bara tills det dimper ner något i din brevlåda..

Och så ska Vickan gifta sig. Grattis från mig till er alla, amerikaanerna hälsar!
Bye bye!
/ PiffoPaff AB ©

Kommentarer
Postat av: Carro

Oh den nyheten har alltså nått usa också, visar de det 100 gånger i timmen på tv i usa precis som hemma i svergie?

grattis på fettisdagen johanna!

kan tänka mig att det firas med dunder och brak i usa.

finns den där förresten?

2009-02-24 @ 20:13:22
Postat av: Anonym

och OBS!

hälsa jenkarna ifrån mig!

2009-02-24 @ 20:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0