Shopaholic.

LINN, HUR MÅR DU? :)

Sådär ja, då har jag släppt hämningarna från i höstas då jag levde i ett jobba-i-norge-spara-pengar-tänk. Det tog ett tag, ganska många butiker innan jag fattade att det var okej. Okej att shoppa.
Och GUD vad skoj det var! Hade glömt vilket lyckorus man befinner sig i..

Och på tal om shopaholic läser jag faktiskt om en sådan i en bok. Givetvis på engelska, så jag lär mig en massa nyttiga ord. Jag säger bara wow. Och förhoppningsvis ser jag filmen på bio har i staterna. Visst hade det varit cool med drive-in? Tål att funderas på.

Byebye.
/PiffoPaff AB ©
Johanna.

Ps. Jag tänker myckt på er. Och saknar er..

Kommentarer
Postat av: cockie

hej hjärtat.. Kul att läsa att du har de bra.

Saknar dig ocg tänker på dig.. Fortsätt leva livet så gör ja de samma kysss

2009-03-02 @ 21:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0