Next stop is:

Jag tvättade håret imorse och komiskt nog har det regnat (eller blötsnöat) hela dagen. Imorgon ska jag till NY, så då vill jag helst att solsken. Bud på att tvätta håret igen bara för sakens skull.
Vi ska gå på Brookelyn bridge och sen göra av med pengar i Soho (bättre än att gå på skräbeån och sen göra av med pengar på maxi tycker jag).

New York ja. Det är lika coolt som det låter. Ska faktiskt köpa 20årspresent till Sarah om jag hittar det jag leter efter. Emma har jag redan koll på vad jag ska ge. Och som vanligt blir väl jag o Carro utan prensenter.

Bye bye.
Piffopaff AB ©
J.


Kommentarer
Postat av: Linkan

eyy jag har faktiskt inte fått någon 19års present. eller jo världens mysigaste middag i sandefjord :)

2009-03-01 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0