I <3 NY

Promenaden på Brokelyn bridge gav mig en liten förkyldning som  tack för besöket. Men det var det värt. Vi hade en toppendag i strostaden, Ida och jag. Inte så mycket shopping, mer mys i central park och strosande runt avenyerna. Någon gång i mitt liv ska jag vara en del av New York. På riktigt.

Barnpassningen går utmärkt, OCH i 110 km/h. Är det inte fotboll så är det cupcakebakning, klättra i träd eller leka star was (som förövrigt håller på att bli min spetskompetens. Star Was alltså).

Och så skypear jag med mina nära och kära. Det är fantastiskt. Och så ska jag kolla på Oscarsgalan om en kvart. Det är med fantastiskt.
Bye bye!
/Piffopaff AB © 
                                                      
                                                                   

Kommentarer
Postat av: Carro

då kan jag vara en del av NY med dig.

jag bara vräker i mig sex and the city här hemma och det känns nästan som jag är i NY tillsammans med dig och carrie. sjukt va?

2009-02-23 @ 21:40:26
URL: http://ceoln.blogg.se/
Postat av: Carro

ps.

vad är skype?

ge mig skype.

2009-02-23 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0