Dåliga jämföresler.

Jag kör på utan klartecken från min samarbetspartner. Hon må vara upptagen med skidåkning, hotellstädning och jäger. Men snälla Linn, berätta för oss hur du har det!

I Philadelphia är det vinter. Här skiftar vädret oftare än jag (och Linn) tvättar håret. Det säger iofs inte er så mycket om hur ofta vädret skiftar här. Nåja, den där jämförelsen blev mest flummig. Carro du vet hur ofta det händer..?!

På tal om Philadelphia har vi gjort staden lite idag. Urban Outfitters är och förblir min favvoaffär.  Philadelphia är lite som en mindre version av New York.
Naaae, ytterligare en dålig jämförelse.. Nu strunat jag i det.

Imorgon ska jag tvätta håret. Spännande att se hurdant väder det blir!
Bye bye!
PiffoPaff AB ©
(Johanna)

Kommentarer
Postat av: Carro

Känner du att Philadelphia slår Köpenhamn rent av?

Och jag är säker på att Linn har fullt upp med att dricka jäger och njuta av livet.

Jag håller ställningarna hemma medans ni är borta :)(

2009-02-18 @ 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0