Underbara Noosa!

Antligen ar min Linnsa 20 AR :D
 WOWOWOWO! Onskar bara jag kunde varit med o firat! Fast.. Det tar vi igen sen, eller hur?

Och sa har vi antligen fixat boende i Sydney over jul o nyar. Har jag ens berattat att vi var i en riktigt krissituation? Vi overvagde att kopa ett talt o sla upp pa bron, men sen visste vi inte riktigt hur legal det var.
Alla andra backpackers bokar namligen sitt boende i Sydney i ungefar juni for o overhuvudtaget fa tak over huvudet.. Den lilla parentesen hade ju tyvarr undgatt oss, men nu ar allt alltsa klappat o klart. No worries helt enkelt. Phu!
Detta firade vi helt enkelt med var forsta middag ute sen vi kom till Australien. Jag vet inte var vi fick luft ifran, men det blev en domysig resturang, vin, musslor och tom en glass fran en glassbar som efteratt! YEY. Det kandes sa lyxigt o nastan lite otillatet. Som om vi gjrode nagot vi inte fick.. Men ingen kom o sa at oss att lamna, sa jag tror trots allt det var okej. Sjalvklart blev det nudlar till middag dagen efter. Man kan val kompromissa (stavning?) lite da o da?

Imorn maste vi lamna vart paradis Noosa, det har blivit dags for Australia Zoo. Yey! Det ska verkligen bli skoj. Men vi har haft fyra helt fantatiska dagar har! Idag har vi mest chillar runt pa varsin bodyboard (nej ingen surfbrada annu. Bodyboard ar litet tontigt egentligen, ungefar som en pulka for skidakare) pa de hoga vagorna. Man kan inte annat an alska livet nar man ar har!

Nej, dags att saga See yaa for denna gangen!
PiffoPaff AB ©



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0