MERRY X-MAS AND HAPPY NEW YEAR!

Klockan ar egentligen miss i nassen o jag borde sova o ladde infor NYE imorn, men nej. Jag kan inte riktigt slita mig. Har inte suttit vid en dator pa en vecka, sa jag maste liksom slacka torsten (HAHA, alskar att det inte finns prickar pa a o o)ordentligt. Da ingar bloggeri.

Vi ar alltsa i Sydney. Varldens basta nyarsstad skulle jag tro. Kanns ratt nice faktiskt.
Julen utan familj o vanner var marklig. Men helt klart bra! Mycket battre an vantat faktiskt. Vi at julbord pa svenska kyrkan o kollade Kalle o hela kittet. Jattemysigt! O julstamningen var toppad. Tills man klev ut i varmen o vimlet igen!
Tyvarr regnad var juldag bort o sa aven vart planerade Bondi-party. Men vi fick en lyckad juldag med god mat, bra fest o trevligt sallskap trots allt!
Igar borjade antaligen solen skina pa oss o fran den studen alskar jag Sydney.
Och imorgon ar det alltsa new years eve. Det planeras. Diskuteras. Handlas. Snackas. Forbereds. Vagar stangs av. Staket monteras upp. Och sen smaller det formodligen ganska bra imorgon 14.00 hemma hos er! Jag sager bara HAPPY NEW YEAR!
Vi ska sitta i en park fran 9.00 med snaks, goon (blaskvinet jag snackat om innan, 4 liter for 60 kr. Smakar det sa kostar det helt enkelt) o latsaschampagne. Kan bli en bra dag!
Hoppas ni darhemma far en toppenkvall. Och ett riktigt gott nytt ar. Pa lordag vantar Melbourne o nya aventyr. Men sakta i backarna. En sak i taget. Var sak har sin tid.

God natt, see yaa!
/Piffopaff AB


                                


                           


Kommentarer
Postat av: sarasyster

Åh, så fina ni är! Saknar er massvis*

2009-12-31 @ 18:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0