....

Someone sitter nu in Sweden o myser. Medan någon annan inte does.
Hur kul man ändå har haft o hur mycket man än har sett o hur sjuka saker som än har hänt, är det ALLTID skönt o komma hem o packa upp väskan o duscha av sig äventyret. Eller vad säger du Linn?

Och nej, vi belv visst inga nya Blondinbellor. Det där med regelbunden uppdatering är inte riktigt vår grej. Och förresten, vem pallar liksom springa rundor o dricka champagne ,o hålla föredrag om eget företagande o jantelagen, o dricka chailatte o äta muffins, o spendera en normal-människas-årsinkomst på en eftermiddag?
När man kan städa toaletter o passa barn? Ha.

Miami förresten. Det är där det händer!

Om två och en halv vecka är gänget samlat igen. Det känns bra i magen. Och som vanligt kommer den här sommaren bli den bästa ever.

Byebye!
/ Piffopaff AB ©

                                           
             

Kommentarer
Postat av: carro

SOM JAG LÄNGTAT EFTER UPPDATERING! ÄNTLIGEN! blev jag paff när jag klickade in mig här eller?? snaaart händer det :D

2009-04-21 @ 22:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0