Snabbis!

En snabb en från amerikat:
Solen fortsätter att värma vårt fjärran öst. En sisådär 35 grader de senaste dagarna. Underbart! MEN, var är sandviken?
Svettigt!!

Imorgon (eller idag för alla glada i Sverige) åker jag till NYC för att säga Hejdå för den här gången. Och så var det visst någon som fyllde 20 år? Jadå. Inte alla som får fira sin födelsedag i storstan inte.
Inte jag till exempel. Jag ska fira min i Bridgemill. Heja heja!


                                              
Ja just det. Jag har kommit på vad jag ska göra när jag blir stor. Vara fotograf i New York...

Whit love
Johanna
/ Piffopaff AB ©

Linn, ska vi äta naturgodis nästnästa lördag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0