Succé!


Jaha, då har vi en blogg.
I och med att halva svenska befolkningen tycks befinna sig i Sandefjord med målet att tjäna pengar så har utbudet av lediga stillinger minskat. Vi har då kommit på den geniala idén att med denna blogg konkurera ut både kungkaggen och så väl blondinbella som just nu är sveriges största bloggar (?). Det bör tilläggas för er som inte vet, att blondinbella tar ut 25 000 i månaden och sparar minst lika mycket. Då våra hårfärger inte skiljer sig märkbart så ser vi inga hinder på vägen till den ekonomin och kändisskap som dessa två bloggar har givit personerna ifråga.
Erkänn att det är en kempebra idé!


Vårt mål är absolut inte att uppdatera er om vad som händer här i Sandefjord utan att skriva provocerande saker så som ( - Shit, vad snygg jag är idag, eller - Jobbigt det är att vara född smal eller, - Pengar är inga problem, eller - Gud, jag skulle bara vilja vara anonym för en dag, "Ja det är många som känner igen oss i Sandefjord" )
Dock finns chansen att ni får en liten inblick i vårt norska liv utan Filmgiganten, som en ren bonus då alltså.


På vägen mot denna förmögenhet så söker vi sponsorer, vi uppskattar bara seriösa förslag ( minimum 10 000 )
TIPS!!
Annika - Prata med Thomas!!
Anders - Använd ditt förflutna (maffia)
Fannie - använd ditt utséende
Adam - Tänk Mjällby AIF




                                                                                    

                                                                                Snygg, snyggare - PiffoPaff


Ha de!
PiffoPaff AB ©

(Det kostar 100.000 att starta ett aktiebolag, så vi sålt: Linns rosa appyjamasbyxor, våra cyklar, vårt matföråd, pilatesbollen, våra mobiltelefoner, SATC-boxen, Adams mjällby-tröja, vinboxen och slutligen oss själv)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni är de snyggaste jag har sett! jag sponsrar gärna med min sjukt höga studentinkomst ! Ta hand om er!

2008-09-16 @ 15:08:16
URL: http://adinalisa.blogg.se/
Postat av: fannie

ni är dom bästa blondinerna jag vet iallafall :)

2008-09-16 @ 21:50:07
Postat av: cca

2008-09-17 @ 23:07:45
Postat av: carro

JAG SAKNAR ER!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-17 @ 23:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0