Gästbloggare!

Idag gästbloggar jag i min egen blogg, om det är okej? För om jag förstått rätt måste alla kände bloggar ha en gästbloggare då och då. Här är vår!

Och eftersom det är Linn som står för de store inkomsterna idag, kunde jag ju inte hitta ett bättre tillfälle att ge dere en liten upddatering..
Idag gjorde vi intré på Coop OBS. Som kasssörskor, givetvis!
Jag kände mig mer hemma där en på Maxi i Bromölla. Eller ja, nästan.
Denna jobbdag vägde upp den fruktansvärda jag-slänger-mig-på-första-bästa-sverige-färja-dag som vi genomled igår. Greit!

Vi har varit i Sandefjord i två veckor nu. Och för dere som tycker att det är aningen otydligt var och hur vi jobber, kommer här en liten resumé:
- Midtåsen. Som servitörer, kempefint ställe.
- Verdensteatern. Som alltiallo. Jajemen!
- Coop OBS. Som kassörskor.
- BLOGGEN! Ingen större förklaring trenger vi väl här?
Och vi lovar, det är fler jobb än vi hade fått i Sverige på ett halvår. Men som sagt är det ingen som slänger stillinger efter en, så det gäller att inte ligga på latsidan.. Sa hon som redan gått igenom boxarna med skärgårdsdoktorn, one tree hill och sex and the city.

Nu har Sofia kommit hem från sin Sverigevistelse, så nu ska vi snart pinna hem äta kaviar på knäckemackor. Hoppas jag! Och invänta Linn, som håller på att smila in sig på Kokeriet ikväll för fulla muggar. Håll tummarna!

Ha de!
PiffoPaff  AB ©
/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0