Vill du ha pose?

I helgen var det fler än kunderna på Rema 1000 som trengde en pose..

Jaha, då var det dags för ännu ett jästbloggsinlägg. Kan det bero på att vi jobbar om varandra, min sambo och jag? Jag tror det.
Man skulle kunna kalla det kris i förhållandet. Men inte vi inte. Åh nej, vi har vår kvalitetstid på nätterna numera. Men inte i sängen. Utan när Linn hämtar mig på jobbet mitt i natten. Och när jag skjutsar Linn till jobbet ett par timmar senare, mitt i natten. Underbart!

Ännu en Norgehelg är avklarad - jag börjar se ett litet mönster. (Och monster). Antingen jobbar man 24-7 som Elin skulle ha sagt, eller dricker man starka drycker tills man kräks. Eller har Sofia och Linn något att invända där kanske?
Min helg var en äkta 24-7 helg, med låt mig se, hela fem timmars sömn sammanlagt.
Desto mer jobb däremot, och det gillar vi. Man lär sig verkligen att använda sina olika sidor när man har så många jobb. På 48 timmar hann jag med att : vara kempesocial i kassan, kosla mig på hotellet och sist men inte minst servera (mig?) på Midtåsen.
Helgen avslutades med ännu mer kos på hotellet, innan familjen Rehnwall/Stenkvisy/Nordström/Strand bestämde sig för att åka på söndagsutflykt. Målet var Midtåsen och picknicken var kaffe och choklad. Vi kom dit och hem med livet i behåll, men en mamma i silvrig bil höll på att sätta stopp för det. Krocken var så gott som ett fakutm. Tuur att Sofias pärla har bromsar i toppskick. Utflykten förövrigt var så koselig som den bara kan bli..
Och helgens största undehållning tror jag att vi är eniga om att Linn stod för. Oväntat tycker ni? Nej jag vet, inte vi heller..


Imorgon befinner jag mig förhoppningsvis på svensk mark igen, om allt går som det ska. Och om allt går bättre än det ska har jag Linn vid min sida. Vi kommer att göra Sverige oroligt i helgen, och låta Sofia och Elin hålla i trådarna på hystadveien 148. Det återstår att se om de väljer att följa vårt spännande helgmösnter..

Vill du ha pose?
Vill du ha kvittering?
Ha de!
/PiffoPaff AB ©

PS. Toppen att Blondibella fortfarande tvingas pausa av knäcken för att det går så bra för oss. Livet leker!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej tjejer! Ja hoppas ni fortfarnade har det topnotch i Norge och att kakan och ni tar hand om varandra! PussOKram

2008-10-26 @ 07:45:01
URL: http://rockidamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0