GJästbloggare

GJästbloggare
GJästsvampar

Linn ( sjukt norskt namn ) Maria Nordström. Mitt första blogginlägg. Helt själv på Mcdonalds. Känner press att blogga nu när blondinbella fortfarande har paus.

Blogg-Bloggare-Bloggigaste-Blondinbelinn

Jag har jobbat på lager hela veckan lång and I Löööövvee it.
Det är ju helt fantastiskt.
- Du får verkligen ha på dig var som helst. Jag har gått i mjukisbyxor och pappas urtvättade XL tröjor hela veckan. hmm känner igen den outfiten? Ja just det. Så såg jag ut i skolan halva 3an tills Ellinor sa till mig.
- Du behöver inte diska/städa under jobbtid. Underbart.
- Det är helt fantakstiskt att vara så fruktansvärt osocial. Att inte jobba med regler så som "kunden har alltid rätt" eller "LE på heltid".
- Du behöver inte räkna någon nedrans kassa när du har jobbat färdigt.
- Du är en i mängden.
- Det är som en fantasivärld. Tröttnar aldrig på att låtsas att det är till mig själv jag plockar. Ett ps3 där ett Xbox 360 Elit där. En 47" där och det högtalarsystemet.
- Du kan spana på killarna som kör truck "truck-killarna". Deras utseende är säkerligen inte särskilt märbart utanför lagerväggarna men nere i lagret så är de lika snygga som hmm "IdolOla" ( och ja jag är fortfarande kär i honom, har dock lämnat nyckelringen med honom hemma ) Truck-killarna har i mina ögon lika mycket status som en kille med en 360spider har i verkligheten. Det ser så roligt ut att köra. Som Need for Speed fast annorlunda.
- MATEN. Du får äta hur mycket du vill. Nutella, våfflor, hamburgare you name it.

Som sagt så har vi fått TV i vår källare. Woho
Går inte att beskriva hur bra det känns att fått återuppta förhållandet med Sporten igen.
Vilket förhållande vi har. Jag bara tar och tar och Peppe Eng bara ger och ger.

Johanna och jag har på allvar börjat jobbat på vårt förhållande. Kvalitetstid har införts.
Hon är en starktjej.
Det krävs faktiskt mycket för att man ska orka sitta i kassan dag in och dag ut.
Särskilt när hon även får rycka in som kurrator mer än ofta.
Haha, igår skulle johanna gå och lägga sig och läsa lite.
Imorse stiger hon upp med samma outfit som hon bara skulle ligga och läsa lite i.
Vilket i och för sig va väldigt praktiskt då hon skulle sätta sig i bilen direkt.

på söndag har jag min första lediga dag sen förra torsdagen. Vilket ska firas med fest på lördag. Jag längtar så ögonen nästan tåras. Shit, vad det ska bli niicce.  Mamma och Fannie va här uppe förra veckan. Super kosligt.

Jag va inte så bra på att blogga. Allt blir bara ironiskt och inget hänger ihop. Jag har inte ens nämnt Johannas och mina skrattattacker när vi ska sova? Eller att Sofia är en legend. Jag har inte ens klagat över att jag är sjuk. Eller att jag är orolig över MM. Att norskarna inte kan säga vad klockan är 10 över halv? 10 på 12? Alla norrmän kör runt i snygga bilar men har helt glömt bort att alla snygga bilar ( undantag ferrari ) kan bli fula med billiga/fula fälgar. ajajaj.

Jag ska hem och övningsblogga, spela lite ps2 i min tvspelshörna och umgås med norgefamiljen =)

HA DE©

                        


åååå vilken underbar dag det är, man får vara ( jobba ) som man är och man får leva tillsammans. Hejhej vilken underbar dag det är! Arthur - Lillemor - Buster.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker du gjorde ett jätte bra blogginlägg, Linn :)



Blondinbella har ju trots allt tagit en paus, vilket innebär att du inte har något att jämföra med ;)

2008-10-16 @ 22:41:12
URL: http://hannuus.blogg.se/
Postat av: :)

linn är bäst

2008-10-19 @ 22:25:49
Postat av: Stinak.

Komplett va? =)

Tycker mig känna igen mig i vad du skriver. Förutom att jag fick städa, diska & laga mat vissa gånger.

2008-10-23 @ 12:55:34
URL: http://stinaka.blogg.se/
Postat av: hidlors mamma

min son skojade bara

2008-11-02 @ 01:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0