Skriv va fan du vill (á la Norge)!

Huskehjelpen: 2 snygga killar och drogfria

Ser du skogen?
- nej, inte för alla träden!

Spott karl-erik

Vad är det för fel på Maggan?
- INGET!

Att göra nr 2 är som meditation.......

Linn: Åhhhh, vad ska jag ha på mig idag då?

Men dom har ju TV!!!!!!!
( - Sofia en söndagsmorgon efter fest)

Du var riktigt rask i tasken

Vad har du på dig??!

Var det mycker folk på lotto? åhfyfan åfyfan

Jag orkar inte lägga engagemang i dig längre...

Jag pratade med mycket folk ikväll. Men mest med Sid!

ÅHFYFAN!!!!!!

Vad ska du ha på dig?
- ehhh, en Johanna :)

Elin, sover inte du??!
- JO!

Fylla and fight - Sandefjord by night!

Casper...

En MM i magen??

Jag tar det sen!

Jävlar vilket DRAG!

SEAN BANAN

 - Det finns mycket djur i världen..

OBS! Mcflurrytillverkningen upphör dagligen 22.30!

Men vi är ju i Norge..

Ha det!
/ Pifffopaff AB ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0